منتديات لحن الحب

    محكمه الحب والرومانسيه

    شاطر
    avatar
    رونى

    انثى
    عدد الرسائل : 194
    تاريخ التسجيل : 18/04/2008

    aaaaaaaaaaa رد: محكمه الحب والرومانسيه

    مُساهمة من طرف رونى في الأحد 24 أغسطس 2008, 11:49 am

    نونيا ايش اخباراتك ياريت تكونى بخير انا بقى هسالك سؤااااال ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟





    تقدرى تضحى لمين اكتر حبيبك ولا صحبتك ولا اهلك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    avatar
    5lac mafesh e5lac

    انثى
    عدد الرسائل : 744
    العمر : 28
    الدولة :
    المهنه :
    وثـــام :
    تاريخ التسجيل : 19/03/2008

    مزاجى
    مزاجى:

    aaaaaaaaaaa رد: محكمه الحب والرومانسيه

    مُساهمة من طرف 5lac mafesh e5lac في الأحد 24 أغسطس 2008, 1:46 pm


    ازيك يا نونيا
    انا هسوالك سوال واحد بس
    عمرك انجرحتى من صديقه عزيزة عليكى اوى ولو دة حصل ممكن تسمحى وتغفرى لصدقتك؟؟
    avatar
    nonea2008

    انثى
    عدد الرسائل : 623
    العمر : 29
    رتب :
    تاريخ التسجيل : 23/03/2008

    مزاجى
    مزاجى:

    aaaaaaaaaaa رد: محكمه الحب والرومانسيه

    مُساهمة من طرف nonea2008 في الجمعة 29 أغسطس 2008, 2:18 am

    انا كويسه وردى على سؤالك يارونى
    تقدرى تضحى لمين اكتر حبيبك ولا صحبتك ولا اهلك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اكيد بحب اهلى بس لو ضحيت هضحى علشان صحبتى لان الصحبيه مقدرش اكونه تانى زى الحب الحبيب بيتعوض لكن الصديق لا
    avatar
    nonea2008

    انثى
    عدد الرسائل : 623
    العمر : 29
    رتب :
    تاريخ التسجيل : 23/03/2008

    مزاجى
    مزاجى:

    aaaaaaaaaaa رد: محكمه الحب والرومانسيه

    مُساهمة من طرف nonea2008 في الجمعة 29 أغسطس 2008, 2:20 am

    انا كويسه5lac mafesh e5lac
    وردى على سؤالك
    اه انجرحت وكانت اقرب انسانه ليه وكانت اخت ليه وقدر اسمحه لان كميه حبى ليه هتخلينى
    اسمحه
    avatar
    the one

    ذكر
    عدد الرسائل : 722
    العمر : 27
    مزاجى :
    المهنه :
    هوايات :
    تاريخ التسجيل : 05/04/2008

    مزاجى
    مزاجى:

    aaaaaaaaaaa رد: محكمه الحب والرومانسيه

    مُساهمة من طرف the one في الجمعة 29 أغسطس 2008, 2:29 pm

    الخيانة ...

    ليه بقت حاجه طبيعية في الانسان ؟
    والانسان اللي مش خاين , ليه الناس بتفهمه غلط ؟
    avatar
    همسة عتاب

    انثى
    عدد الرسائل : 304
    العمر : 23
    رتب :
    مزاجى :
    هوايات :
    تاريخ التسجيل : 26/04/2008

    مزاجى
    مزاجى:

    aaaaaaaaaaa رد: محكمه الحب والرومانسيه

    مُساهمة من طرف همسة عتاب في الإثنين 01 سبتمبر 2008, 4:14 pm

    علشان بيعمل تصرفات تخلى الناس تفهمه غلط المثل بيقول امشى عدل يحتار عدوك فيك
    avatar
    nonea2008

    انثى
    عدد الرسائل : 623
    العمر : 29
    رتب :
    تاريخ التسجيل : 23/03/2008

    مزاجى
    مزاجى:

    aaaaaaaaaaa رد: محكمه الحب والرومانسيه

    مُساهمة من طرف nonea2008 في الإثنين 01 سبتمبر 2008, 9:53 pm

    الخيانه فعلا صعبه يايوسف وبقى شئى بيحصل كل يوم بس مشكل الناس خاينه
    وبالذات الى بيجربه

      الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء 22 أغسطس 2017, 1:44 am